Continurooster

Wij werken met een continurooster. Dat betekent dat alle leerlingen tussen de middag op school blijven eten. Daar zijn geen kosten aan verbonden. De leerlingen moeten een fruithap en drinken meenemen voor in de ochtendpauze en een lunchpakket voor tussen de middag. Wij vinden het wenselijk dat de kinderen brood & zuivel meenemen.

Onze lestijden:

Maandag 8.30-14.30 uur
Dinsdag 8.30-14.30 uur
Woensdag 8.30-12.30 uur
Donderdag 8.30-14.30 uur
Vrijdag 8.30-14.30 uur*

*Op vrijdag zijn de leerlingen van groep 1 vrij en zijn de leerlingen van groep 2 t/m 4 om 12.00 uur vrij

De ouders van de groepen 1 en 2 mogen de leerlingen vanaf 8.20 uur op het plein brengen. De leerlingen van groep 3 t/m 8 zijn vanaf 8.20 uur van harte welkom. Ze mogen voor schooltijd direct naar de klas lopen. Om 8.30 uur willen we met de lessen starten en verwachten we dat alle leerlingen op school zijn.

Bewegingsonderwijs

Onze leerlingen hebben twee keer per week gymnastiek. Op maandag krijgen ze les van een vakleerkracht gymnastiek en op vrijdag van de eigen groepsleerkracht. De leerlingen van groep 3 t/m 8 gymmen in de nabijgelegen gymzaal. De leerlingen van groep 1 en 2 in het eigen speellokaal. De leerlingen van groep 1 doen tijdens het schooljaar mee aan het 'Nijntje Beweegdiploma'.
Nijntje Beweegdiploma