Activiteitencommissie

De activiteitencommissie (AC) heeft als doel om leuke activiteiten te organiseren voor de kinderen en hun ouders/verzorgers. Daarbij ondersteunt zij de school bij het organiseren van diverse activiteiten. Voorbeelden hiervan zijn: de kinderdisco, het sinterklaasfeest, het kerstdiner, een fair, de avondvierdaagse en de kluszaterdag (klussen in en om de school).
Heel vaak zijn er extra handen nodig om het werk af te krijgen. We hopen met bovengenoemde activiteiten de school extra glans te geven. Ook vindt de activiteitencommissie het fijn als ouders elkaar en de school beter leren kennen. Met de meehelpende ouders worden de activiteiten vaak afgesloten met een hapje en drankje.
Als u bij bepaalde activiteiten zou willen helpen kunt u een mailtje sturen naar school: infocbsdevossenburcht@vcomog.nl  Ook als u zelf leuke ideeën heeft kunt u mailen.

De activiteitencommissie zoekt nog ouders die willen helpen.
Contact vanuit het team:
Hilda van Elk (leerkracht)